SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
Torshälla IBK
Innebandy
Pojkar 10

Välkommen till Torshälla Innebandy P10!
 
Information sammandrag 25/1 Skjulstahallen!
2020-01-14 12:30
Information inför sammandrag

Lördag 25 Januari i Skjulstahallen A
Behov och aktiviteter inför och under sammandraget som TIBK P10 ansvar för även denna omgång!

Notera i kommentarsfälet Facebookgruppen vad ni kan hjälpa till med - kiosken hanteras enligt föreningens kioskschema.

Gemensamt hjälps vi åt med de aktiviteter som behövs vid sammandraget. 
Ledarna fokuserar på laget och matcherna och våra barns föräldrar för övriga ansvarsområden.

Matcharrangemang - samtliga föräldrar på plats hanterar montering / återställning av sarg
En förminskad plan med sarg (spelplan 15 x 30 meter) ska vara uppsatt före matchstart.
I samband med samling hanterar vi sargen, klart kl. 08:30 senast (matchstart kl. 09:00)
I sammandraget (Pojkar blå) ska förminskade målburar användas.

Matchvärd -1 + 1 pers (07:45 - 10:30/ 10:30 - 13:30)
Det behövs en matchvärd mellan 07:45-13:30
Matchvärd ska finnas på samtliga sammandragsmatcher. 
Matchvärden bör ha utmärkande klädsel (väst fås på plats, finns i kiosken) som visar att denne är matchvärd.
Matchvärden stöttar domare och håller koll på publik och ledare. 
Matchvärden har anmälningsplikt till sekretariatet ifall det händer något.
En matchvärd står initialt och tar emot spelare, ledare och föräldrar vid entrén och dirigerar de till omklädningsrum eller hall. 
Efter att sammandraget är startat och det lugnar ned sig kan matchvärden befinna sig vid planen.

Sekretariat -2 + 2 pers (08:30- 10:30/ 10:30 - 13:30)
Det behövs min 2 personer vid sekretariatet mellan 08:30-13:30
Sekretariatets ansvar; Sitta på anvisad plats för överblick av matchen.
Ansvariga för den officiella matchklockan – inga resultat noteras på tavlan!
Hålla koll på klockan. Starta matchen, stäng av klockan när det ska göras, hålla koll på periodpausen och starta andra perioden.
Musik + speaker inför och under periodpausen tillför en trevlig matchupplevelse.

Matchtid: 2 x 15 minuter rullande speltid (klockan stängs av vid mål och på domarens tecken). 
Om tiden blir kort till nästkommande match rullar vi klockan helt i andra perioden
Periodpaus tre minuter. Timeout ej tillåtet.
Fyra utespelare + målvakt.

Omklädningsrum -1 pers (07:45)
Det behöver märkas upp omklädningsrum. Närmare besked om hur vi kan fördela omklädningsrum beroende på övriga aktiviteter i hallen. Ev hanterat av kansliet!?
Uppmärkning av 5 omklädningsrum (4 lag + domare) - "skyltar" finns!
1. Torshälla IBK
2. Nykvarns IF
3. Mesta IBK
4. Telge SIBK

Hall
Matcherna spelas i Skjulstahallen A1

Vid detta sammandrag kör vi inget inspring!

https://www.innebandy.se/sodermanland/regler-direktiv/seriedirektiv-ungdom/

/ Jonas Forsberg, jonas.forsberg@innebandy.se 070-5761145 (ej tillgänglig under sammandraget!)
Scorpions Cup Järfälla - Söndag 3/11
2019-10-24 08:31

Alla matcherna i Järfälla Gymnasium, Mälarvägen 2, 177 42 Järfälla, Sverige

https://www.scorpionscup.se/


TIBK SVART / Pinge o Marcus

Samling Järfälla Gymnasium kl 9.30

Adam mv
Julius
Viggo mv
Vincent mv
Jonathan mv
Ferdinand
Wilton mv
Jonte
Sebbe
Elias
Axel

10.30 mot Tyresö/Trollbäcken
13.30 mot Hässelby Sharks
15.45 mot Sörskogen


_______________________________________

Torshälla RÖD / Linus o Pierre/Roine

Samling Järfälla Gymnasium kl 8.45

Felix
Oliver mv
Anton
Måns
Gustav mv
Algoth mv
Leon
Hugo
Lucas
Oscar mv
Sigge

9.45 mot Mesta
11.15 mot Bele Barkarby
14.15 mot Åkersberga


Arbetsmatris KIOSK V46 2019
2019-10-08 20:00
Hej!
Har lagt ett förslag till arbetsmatris för vår höstvecka - vänligen kommunicera och byt med varandra om tider inte passar och lägg en not i gästboken så jag kan uppdatera schemat så vi vet att vi har bemanning.
Det ligger ett sammandrag på söndagen som även är en lång arbetsdag - här får ledarna uppdraget att inte ta ut dessa spelare till söndagen!

Förhoppningsvis kommer det inga större förändringar inför vår vecka men lägger en liten info att vissa förändringar om tider!


// Jonas Forsberg

jonas.forsberg@innebandy.se
076-1060176

Träning LÖRDAG 5/10 - INSTÄLLD!
2019-10-03 09:00
På lördag är det parapingistävling i Skjulsta hela dagen. 

Samtliga träningar i både Skjulsta A1 och Skjulsta A2 utgår.

PS. Kommer snart fördela kiosken för vår vecka - återkom om det finns någon tid ni INTE kan medverka!

// Jonas Forsberg
076-1060176
jonas.forsberg@innebandy.se

Information sammandrag 24/3 Skjulstahallen!
2019-03-17 14:00
Information inför sammandrag

Söndag 24 Mars i Skjulstahallen A
Behov och aktiviteter inför och under sammandraget som TIBK P10 ansvar för även denna omgång!

Notera i gästboken vad ni kan hjälpa till med - kiosken hanteras enligt föreningens kioskschema.

Gemensamt hjälps vi åt med de aktiviteter som behövs vid sammandraget. Ledarna fokuserar på laget och matcherna och våra barns föräldrar för övriga ansvarsområden.

Matcharrangemang - ~4 pers hanterar mont / demont sarg
En förminskad plan med sarg (spelplan 15 x 30 meter) ska vara uppsatt före matchstart.
I samband med samling hanterar vi sargen, klart kl. 08:15 senast (matchstart kl. 09:00)
I sammandraget (Pojkar blå) ska förminskade målburar användas. Detta görs företrädesvis genom att använda en mindre målbur genom två s.k. extraribba.

Matchvärd -1 + 1 pers (07:45 - 10:3010:30 - 13:30)
Det behövs en matchvärd mellan 07:45-13:30
Matchvärd ska finnas på samtliga sammandragsmatcher. 
Matchvärden bör ha utmärkande klädsel (väst fås på plats) som visar att denne är matchvärd.
Matchvärden stöttar domare och håller koll på publik och ledare. 
Matchvärden har anmälningsplikt till sekretariatet ifall det händer något.
En matchvärd står initialt och tar emot spelare, ledare och föräldrar vid entrén och dirigerar de till omklädningsrum eller hall. 
Efter att sammandraget är startat och det lugnar ned sig kan matchvärden befinna sig vid planen.

Sekretariat -2 + 2 pers (08:00 - 10:3010:30 - 13:30)
Det behövs 2 personer vid sekretariatet mellan 08:00-13:30
Sekretariatets ansvar; Sitta på anvisad plats för överblick av matchen.
Ansvariga för den officiella matchklockan – inga resultat noteras!
Hålla koll på klockan. Starta matchen, stäng av klockan när det ska göras, hålla koll på periodpausen och starta andra perioden.
Musik inför och under periodpausen tillför en trevlig matchupplevelse.
(utbildning på plats vid behov för de som önskar hjälpa till)

Matchtid: 2 x 15 minuter rullande speltid (klockan stängs av vid mål och på domarens tecken). 
Om tiden blir kort till nästkommande match rullar vi klockan helt i andra perioden
Periodpaus tre minuter. Timeout ej tillåtet.
Fyra utespelare + målvakt.

Omklädningsrum -1 pers (07:45)
Det behöver märkas upp omklädningsrum. Närmare besked om hur vi kan fördela omklädningsrum beroende på övriga aktiviteter i hallen.
Uppmärkning av 5omklädningsrum (4 lag + domare)
1. Torshälla IBK
2. Nykvarns IF
3. Onyx IBS
4. Telge SIBK

Hall
Matcherna spelas i Skjulstahallen A1

Spelschema
Torshälla IBK Svart - Nykvarns IF 09:00
Onyx IBS - Telge SIBK 09:45
Telge SIBK - Torshälla IBK 10:30
Nykvarns IF - Onyx IBS 11:15
Telge SIBK - Nykvarns IF 12:00
Onyx IBS - Torshälla IBK 12:45

Vid detta sammandrag kör vi inget inspring utan tar det nästa gång vi får tillfälle att spela i Stiga Sport!


/ Jonas Forsberg, jonas.forsberg@innebandy.se 076-1060176
Kommande matcher
Spelade matcher
Kommande aktiviteter
Nyheter från föreningen
Torshälla IBK, 12/03 15:00 
Torshälla IBK, 05/12 13:00 
 
Våra samarbetspartners:
Facebook