Hej, säsongen börjar rulla igång allt mer och känslan är att i år kommer vi få en mer normal innebandysäsong.
Med detta kommer också en del åtaganden som funktionärer på a-lagets matcher och kiosktjänst i skjulstahallen.
Vi ledare skulle önska att någon förälder kunde ta på sig rollen att vara kontaktförälder för att sköta scheman för dessa aktiviteter. Kan ni tänka er att ställa upp på detta för att underlätta för oss ledare så hör av er till någon av oss.
Första åttagandet är redan till helgen och a-lagets hemmamatch på söndag den 19 september med matchstart kl 14:00. Funktionärerna skall vara på plats 75 min innan matchstart så det betyder 12:45 i Stiga sports Arena.
De som kommer få uppgifterna förening önskar att vi tillsätter till denna helg är:
Alfred Achrenius - Ta betalt i entrén
Axel Brokvist- Matchvärd - ta emot gästade lag och domare innan match vid entré 4 - hänvisa till omklädningsrum etc.
Emil Blank- videostreaming på läktaren, SolidSport)
Emil Selli och Isak Larsson - Säkerhetsfunktionär / Publikvärd mellan hall A1 – A2 -
TIBK använder entréavgift 40 SEK - (swish alt betalas i kiosken med kort)
((här mest att se till att vi inte fyller läktarna med publik))
Linus Wernqvist och Ludvig Jörtsö i Kiosk A2:4
(max 50 personer i publik - endast förpackade produkter inga tillagade produkter såsom korv / toast)
Sedan önskar även a-laget att 4-8 stycken sitter som sargvakter men detta är inget krav. Har vi några som inte har andra uppgifter som vill ta detta skriv i gästboken. Skall ni titta på matchen så är det sargvakt som gäller då ni inte kommer in med de 50 personer som annars släpps in som max i hallen annars.
Kan ni inte ta er tilldelade uppgift så löser ni inom laget att hitta en ersättare. Killarna bör kunna sköta dessa uppgifter själva så inte föräldrar behöver vara där.
/Mattias