Vi har anmält två lag till Nivå blå klass C.
Det blir 12 sammandrag varav 4 har vi hand om. Vid ett tillfälle krockar det och vi får dela på oss.
26 okt Hållstahallen
10 nov Breviks sporthall
24 nov Skjulstahallen
24 nov Vingåker sporthall
7 dec Hölö Allaktivitetshall
15 dec Skjulstahallen
18 jan Herrhagsskolan
2 feb Thomas Arena
8 feb Frejahallen
15 feb Hållstahallen
15 mars Skjulstahallen
5 april Skjulstahallen
Så sammandragen i Skjulstahallen har vi hand om och där behöver vi matchvärdar och sekretariat. Vi har även kiosken V45 och V10. Har vi två frivilliga som kan fixa schema till sånt och även hjälpa till när det är dax för bingolotter/rabatthäften eller vad som nu kan dyka upp. Skriv i gästboken i så fall eller snacka med någon av oss. Vill gärna ha några som kan hjälpa till runt laget.
Mvh Ledarna P09